Idreams is nieuwsgierig, gedreven en altijd op zoek naar inspiratie, innovaties en uitdagingen.

idreams nieuws

Huizenhoge bezoekersaantallen

10 juli 2011

De voormalige website van woningcorporatie Mooiland Vitalis bleek cruciaal te zijn in de communicatie met bewoners, woningzoekenden en zakelijke relaties. Vanwege de landelijke spreiding van het woningaanbod. Maar de website was niet interactief genoeg. En qua gebruiksvriendelijkheid kon er ook het een en ander worden verbeterd.

lees verder

Cabin Crew Ready

10 juli 2011

"It’s a gorgeous app that is designed very well from the app’s icon to everything inside", werd door Andrew Webster geschreven op whatsoniphone.nl.

lees verder

Europe wants you!

01 juni 2011

Hoe stimuleer je jongeren om binnen Europa in het buitenland te gaan wonen en werken? En hoe kun je hen op een speelse manier informeren hierover, zonder dat ze direct hun aandacht verliezen. Juist, met een online game.

lees verder

Happy moms

05 juni 2011

Friso is vernieuwd. Het merk dat in 75 jaar een breed assortiment aan flesvoeding heeft ontwikkeld, was toe aan een metamorfose. Een nieuwe uitstraling die de focus legt op de moeder in plaats van op de baby. Luchtig, eerlijk, eigentijds, geruststellend, professioneel, onderscheidend, laagdrempelig, toegankelijk, betrouwbaar en alles behalve belerend. Met als doel: happy moms. De website kon daarbij natuurlijk niet achterblijven.

lees verder

Fruitfans maken kans op een iPad2!

01 juni 2011

Hero verwent Nederland deze zomer extra door het weggeven van de nieuwste gadget: de iPad2. In juni en juli maakt u elke dag kans! Om deze actie meetbaar te maken en zo uitgebreid mogelijk te kunnen promoten, verzocht Hero jointmarketingbureau Benk en idreams om een online concept te bedenken. De eerste resultaten zijn veelbelovend. 

lees verder