Idreams is nieuwsgierig, gedreven en altijd op zoek naar inspiratie, innovaties en uitdagingen.

terug naar nieuwsoverzicht

idreams nieuws

Kroketlancering

15 mei 2011

Mora introduceert nieuwe kroketten, speciaal voor Fijnproevers. Voordat heel Nederland kennismaakt met deze verlekkerde kroketten, moeten ze eerst getest worden. Daarom organiseert Mora op 28 mei het Mora Testvial. Vijfhonderd échte Fijnproevers mogen het nieuwe assortiment als eerste van Nederland testen. Deze krokettenliefhebbers konden zich aanmelden via de Hyves eventpagina en op de speciale actiesite die we samen met communicatiebureau TCC realiseerden.

voorproefje
De testers krijgen niet alleen een voorproefje van de nieuwe kroket, maar ze mogen ook meespelen in de nieuwe commercial van Mora. Daarnaast krijgen ze een kijkje in de keuken van de Mora fabriek. En als klap op de vuurpijl is er een optreden van Xander de Buisonjé. Al vanaf dag één liep het storm met de aanmeldingen, mede dankzij de e-mailuitnodiging en het You-Tubefilmpje waarin Cora de liefde aan Willem-Alexander verklaarde en hem de nieuwe kroket aanbood.

alleen nog een selectie maken...
Uiteindelijk meldden ruim 2300 testers zich aan. Het was alleen nog een kwestie van een selectie maken en deze 'winnaars' een uniek e-ticket sturen. Alleen...er zaten 1070 Hyvers tussen waarvan de gegevens niet bekend waren. Hoe konden we deze mensen dan toch een uniek e-ticket sturen? We bedachten een oplossing waar zelfs Hyves zelf nog niet aan gedacht had. Benieuwd wat die oplossing was? Mail of bel ons gerust.

thuistesters
Mora heeft ook aan de 'thuistesters' gedacht. Zij maken tot oktober kans op een geheel verzorgd weekend fijnproeven in Maastricht. Het enige wat ze hoeven te doen, is de MMM-test in te vullen op de actiesite en hun mening achter te laten. Inmiddels zijn er ruim 400 testen ingevuld!